Logo NoSpin MediaLogo NoSpin Stories

Onze Content Partnerships

De missie van NoSpin Media is om met agenda-zettende, online content de waarde van door kennis gedreven bedrijven en andere organisaties te verhogen.
Niet meer, niet minder.
Omdat we vinden dat content voor jouw organisatie een overzichtelijk gebied moet zijn, bieden we vier vastomlijnde Content Partnerships - waarin we al onze expertise bundelen.
De tarieven van de Content Partnerships kunnen aangevraagd worden via deze link.  Is er behoefte aan extra ondersteuning? Dan creëren we samen een Content Partnership +.
Content Partnerships

Het Essentials Content Partnership

Een bedrijfswebsite is tegelijk diens digitale thuis en ook visitekaart. Met het Essentials Content Partnership van NoSpin Media wordt jouw site regelmatig ververst met nieuwe, agenda-zettende blogs. Die inzichten worden vervolgens ook in nieuwsbriefvorm verpakt.
Met dit partnership kies je er voor agenda-zettend te zijn, zonder toeters en bellen, en met overzichtelijke impact op de eigen organisatie.

De creatie van het centrale narratief

NoSpin Media synthetiseert het centrale narratief (twee autorisatierondes)
Bezoek bij jouw bedrijf door de hoofdredacteur van NoSpin Media
NoSpin Media doet zowel een inhoudelijk als een planningsvoorstel voor de contentcampagne (twee autorisatierondes)

De creatie van een maandelijkse blog (trendverhaal / opiniestuk / how-to blog / interview)

NoSpin Media draagt inhoudelijke onderwerpen aan
NoSpin Media realiseert de artikelen (twee autorisatierondes)
Voorafgaand aan de tweede autorisatieronde: een extra lezing door de eindredacteur (taal) en de hoofdredacteur (bewaken afgesproken verhaallijn)

De creatie van de tekst voor een kwartaalnieuwsbrief

NoSpin Media doet een voorstel voor de nieuwsbriefcontent (elementen: inleidingen voor een of meerdere blogs, inleiding voor de nieuwsbrief, eventueel op basis van een interview) (twee autorisatierondes)
NoSpin Media realiseert de tekst (twee autorisatierondes)
Voorafgaand aan de tweede autorisatieronde: een extra lezing door de eindredacteur (taal) en de hoofdredacteur (bewaken afgesproken verhaallijn)

Een duidelijke partnershipovereenkomst

Jaarcontract met maandelijks vaste kosten
Opzegbaar na proefperiode van drie maanden
Evaluatie (inclusief bedrijfsbezoek) na negen maanden

Het Thought Leadership Content Partnership

Waar je als bedrijf agenda-zettend kan zijn door maandelijks op de website met blogs van je te laten horen, is een tweewekelijkse publicatie vanzelfsprekender voor wie continu impact wil maken. Het Thought Leadership Content Partnership biedt die mogelijkheid.
Met dit partnership kies je er voor een constante stroom aan agenda-zettende content te genereren, met het oog op thought-leadership in jouw branche.

De creatie van het centrale narratief

Bezoek bij jouw bedrijf door de hoofdredacteur van NoSpin Media
Twee follow-up video-gesprekken van jouw experts met de hoofdredacteur van NoSpin Media
NoSpin Media synthetiseert het centrale narratief (twee autorisatierondes)
NoSpin Media doet zowel een inhoudelijk als een planningsvoorstel voor de contentcampagne (twee autorisatierondes)

De creatie van een tweewekelijkse blog (trendverhaal / opiniestuk / how-to blog / interview)

NoSpin Media draagt inhoudelijke onderwerpen aan
NoSpin Media realiseert de artikelen (twee autorisatierondes)
Voorafgaand aan de tweede autorisatieronde: een extra lezing door de eindredacteur (taal) en hoofdredacteur (bewaken afgesproken verhaallijn)

De creatie van de tekst voor een maandelijkse nieuwsbrief

NoSpin Media doet een voorstel voor de nieuwsbriefcontent (elementen: inleidingen voor een of meerdere blogs, inleiding voor de nieuwsbrief, eventueel op basis van een interview) (twee autorisatierondes)
NoSpin Media realiseert de tekst (twee autorisatierondes)
Voorafgaand aan de tweede autorisatieronde: een extra lezing door een de eindredacteur (taal) en de hoofdredacteur (bewaken afgesproken verhaallijn)

Een duidelijke partnershipovereenkomst

Jaarcontract met maandelijks vaste kosten
Opzegbaar na proefperiode van drie maanden
Evaluatie (inclusief bedrijfsbezoek) na negen maanden

Het Commerciële Content Partnership

Wij weten wat we niet zijn. NoSpin Media richt zich op de inhoud – en niet op advertenties. Daar zijn andere experts voor. Maar natuurlijk kan agenda-zettende tekst commercieel worden ingezet. Precies daarom is ons Commerciële Content Partnership gecreëerd.
Het Commerciële Content Partnership grijpt terug op het Essentials Content Partnership, met een hogere frequentie voor de nieuwsbrief – en voegt elementen toe die cruciaal zijn voor een commerciële benutting van de content.

De creatie van het centrale narratief

Bezoek bij jouw bedrijf door de hoofdredacteur van NoSpin Media
NoSpin Media synthetiseert het centrale narratief (twee autorisatierondes)
NoSpin Media doet zowel een inhoudelijk als een planningsvoorstel voor de contentcampagne (twee autorisatierondes)

De creatie van een maandelijkse blog (trendverhaal / opiniestuk / how-to blog / interview)

NoSpin Media draagt inhoudelijke onderwerpen aan
NoSpin Media realiseert de artikelen (twee autorisatierondes)
Voorafgaand aan de tweede autorisatieronde: een extra lezing door de eindredacteur (taal) en de hoofdredacteur (bewaken afgesproken verhaallijn)

De creatie van de tekst voor een tweemaandelijkse nieuwsbrief

NoSpin Media doet een voorstel voor de nieuwsbriefcontent (elementen: inleidingen voor een van of beide blogs, inleiding voor de nieuwsbrief, eventueel op basis van een interview, eventueel aangeleverde commerciële content) (twee autorisatierondes)
NoSpin Media realiseert de tekst (twee autorisatierondes)
Voorafgaand aan de tweede autorisatieronde: een extra lezing door een de eindredacteur (taal) en de hoofdredacteur (bewaken afgesproken verhaallijn)

Extra aandacht voor het commerciële

Een halfjaarlijkse downloadable (unieke of gebundelde content) voor call-to-actions bij tekst en in de nieuwsbrieven
Ankeilers voor blogs (Twee typen sociale media, beeld en / of tekst)
Twee maal jaarlijks afstemming met jouw SEO-experts

Het All-In Content Partnership

Why choose? In het Thought Leader Content Partnership produceren we samen een schat aan waardevolle, agenda-zettende content. Het All-in Content Partnership ambieert een maximale distributie van alle content, ook dus voor commerciële doeleinden.
Het Thought Content Leadership is een combinatie van het Thought Leadership en het Commerciële Content Partnership. Let op: dit partnership heeft het meeste impact ook op jouw organisatie.

De creatie van het centrale narratief

Bezoek bij jouw bedrijf door de hoofdredacteur van NoSpin Media
Twee follow-up video-gesprekken van jouw experts met de hoofdredacteur van NoSpin Media
NoSpin Media synthetiseert het centrale narratief (twee autorisatierondes)
NoSpin Media doet zowel een inhoudelijk als een planningsvoorstel voor de contentcampagne (twee autorisatierondes)

De creatie van een tweewekelijkse blog (trendverhaal / opiniestuk / how-to blog / interview)

NoSpin Media draagt inhoudelijke onderwerpen aan
NoSpin Media realiseert de artikelen (twee autorisatierondes)
Voorafgaand aan de tweede autorisatieronde: een extra lezing door de eindredacteur (taal) en hoofdredacteur (bewaken afgesproken verhaallijn)

De creatie van de tekst voor een maandelijkse nieuwsbrief

NoSpin Media doet een voorstel voor de nieuwsbriefcontent (elementen: inleidingen voor een of meerdere blogs, inleiding voor de nieuwsbrief, eventueel op basis van een interview) (twee autorisatierondes)
NoSpin Media realiseert de tekst (twee autorisatierondes)
Voorafgaand aan de tweede autorisatieronde: een extra lezing door een de eindredacteur (taal) en de hoofdredacteur (bewaken afgesproken verhaallijn)

Extra aandacht voor het commerciële

Een halfjaarlijkse downloadable (unieke of gebundelde content) voor call-to-actions bij tekst en in de nieuwsbrieven
Ankeilers voor blogs (Twee typen sociale media, beeld en / of tekst)
Twee maal jaarlijks afstemming met jouw SEO-experts

Het Content Partnership

De aanpak in onze partnerships is vast, maar alle organisaties zijn anders, en hebben zo hun eigen processen. Dat hoeft niet te wringen.
In onze partnerships houden we rekening met alle processen die de creatie van het centrale narratief en agenda-zettende content aangaan.
Dát is de kern van onze dienstverlening.
Zou je het fijn vinden om bij de verwerking van de content extra ondersteuning te krijgen? Dat kan. Afhankelijk van de behoeftes van jouw organisatie, verrijken we onze partnerships met:
Beeld voor de blogs (fotografie / stockbeeld / graphics)
Extra projectmanagement (bijvoorbeeld voor plaatsing van de content)
Een bundel aan nieuwsberichten (bijvoorbeeld ten bate van de vermelding van overnames, als toegevoegde waarde voor thought leadership)
Een Engelse vertaling (voor internationaal georiënteerde bedrijven)

Meer weten? Neem contact op met onze hoofdredacteur

Copyright © 2024 All Rights Reserved Design by Larotu
chevron-down