Onze Content Partnerships
De missie van NoSpin Media is om met agenda-zettende, online content de waarde van door kennis gedreven bedrijven en andere organisaties te verhogen.
Niet meer, niet minder.
Omdat we vinden dat content voor jouw organisatie een overzichtelijk gebied moet zijn, bieden we vier vastomlijnde Content Partnerships - waarin we al onze expertise bundelen.
De tarieven van de Content Partnerships kunnen aangevraagd worden via deze link. Is er behoefte aan extra ondersteuning? Dan creëren we samen een Content Partnership +.
Het Essentials Content Partnership
Een bedrijfswebsite is tegelijk diens digitale thuis en ook visitekaart. Met het Essentials Content Partnership van NoSpin Media wordt jouw site regelmatig ververst met nieuwe, agenda-zettende blogs. Die inzichten worden vervolgens ook in nieuwsbriefvorm verpakt.
Met dit partnership kies je er voor agenda-zettend te zijn, zonder toeters en bellen, en met overzichtelijke impact op de eigen organisatie.
De creatie van het centrale narratief
De creatie van een maandelijkse blog (trendverhaal / opiniestuk / how-to blog / interview)
De creatie van de tekst voor een kwartaalnieuwsbrief
Een duidelijke partnershipovereenkomst
Het Thought Leadership Content Partnership
Waar je als bedrijf agenda-zettend kan zijn door maandelijks op de website met blogs van je te laten horen, is een tweewekelijkse publicatie vanzelfsprekender voor wie continu impact wil maken. Het Thought Leadership Content Partnership biedt die mogelijkheid.
Met dit partnership kies je er voor een constante stroom aan agenda-zettende content te genereren, met het oog op thought-leadership in jouw branche.
De creatie van het centrale narratief
De creatie van een tweewekelijkse blog (trendverhaal / opiniestuk / how-to blog / interview)
De creatie van de tekst voor een maandelijkse nieuwsbrief
Een duidelijke partnershipovereenkomst
Het Commerciële Content Partnership
Wij weten wat we niet zijn. NoSpin Media richt zich op de inhoud – en niet op advertenties. Daar zijn andere experts voor. Maar natuurlijk kan agenda-zettende tekst commercieel worden ingezet. Precies daarom is ons Commerciële Content Partnership gecreëerd.
Het Commerciële Content Partnership grijpt terug op het Essentials Content Partnership, met een hogere frequentie voor de nieuwsbrief – en voegt elementen toe die cruciaal zijn voor een commerciële benutting van de content.
De creatie van het centrale narratief
De creatie van een maandelijkse blog (trendverhaal / opiniestuk / how-to blog / interview)
De creatie van de tekst voor een tweemaandelijkse nieuwsbrief
Extra aandacht voor het commerciële
Het All-In Content Partnership
Why choose? In het Thought Leader Content Partnership produceren we samen een schat aan waardevolle, agenda-zettende content. Het All-in Content Partnership ambieert een maximale distributie van alle content, ook dus voor commerciële doeleinden.
Het Thought Content Leadership is een combinatie van het Thought Leadership en het Commerciële Content Partnership. Let op: dit partnership heeft het meeste impact ook op jouw organisatie.
De creatie van het centrale narratief
De creatie van een tweewekelijkse blog (trendverhaal / opiniestuk / how-to blog / interview)
De creatie van de tekst voor een maandelijkse nieuwsbrief
Extra aandacht voor het commerciële
Het Content Partnership
De aanpak in onze partnerships is vast, maar alle organisaties zijn anders, en hebben zo hun eigen processen. Dat hoeft niet te wringen.
In onze partnerships houden we rekening met alle processen die de creatie van het centrale narratief en agenda-zettende content aangaan.
Dát is de kern van onze dienstverlening.
Zou je het fijn vinden om bij de verwerking van de content extra ondersteuning te krijgen? Dat kan. Afhankelijk van de behoeftes van jouw organisatie, verrijken we onze partnerships met:
Beeld voor de blogs (fotografie / stockbeeld / graphics)
Extra projectmanagement (bijvoorbeeld voor plaatsing van de content)
Een bundel aan nieuwsberichten (bijvoorbeeld ten bate van de vermelding van overnames, als toegevoegde waarde voor thought leadership)
Een Engelse vertaling (voor internationaal georiënteerde bedrijven)