Logo NoSpin MediaLogo NoSpin Stories

Onze aanpak

NoSpin Media richt zich op middelgrote tot grote zakelijke dienstverleners: consultants, advocatenkantoren, accountants, software-ondernemingen en andere IT-bedrijven.

Het centrale narratief is …

Onze aanpak begint met de vraag: wat is het centrale narratief van jouw onderneming?
Wat is het eerlijke, echte verhaal, dat jouw organisatie definieert, waarmee je agenda-zettend bent en waarmee je ook jouw stakeholders verbindt?
NoSpin Media voegt waarde toe door dit strategische verhaal met content uit te helpen dragen. Zodat jouw bedrijf wordt herkend, als leider in zijn domein.

... het fundament van thought leadership

Wie goede kennis heeft, kan dat op vele manieren uitdragen: via radio, via evenementen, video of krantenberichten – om maar wat te noemen. De basis echter om gezien te worden, is online, geschreven content. Online is waar je digitale thuis is, waar je gevonden wordt.
Geschreven content bepaalt hoe goed je door zoekmachines wordt gezien. Eigen content, online uitgedragen, is het fundament van thought leadership. Dus dáár richt NoSpin Media zich op.

NoSpin Media biedt vier Content Partnerhips

Die aanpak is bedacht met de ondernemende klant in gedachte.
Meteen naar de partnerships
We willen kwaliteit bieden en flexibel zijn, maar ook voorspelbaar zijn – zodat de impact op jouw bedrijf organisatorisch minimaal is, en ook de kosten te allen tijde inzichtelijk en onder controle zijn. Om die reden werken we in een Content-as-a-Service model.

We bieden

Een partnership op hoog niveau

Een partnership op hoog niveau

Elke samenwerking begint met een (uitgebreid) bezoek van en begeleiding door onze hoofdredacteur bij jou op kantoor. Elke samenwerking krijgt een vaste procesmanager.

Het narratief van jouw organisatie staat centraal

Jouw echte verhaal en toegevoegde waarde ligt aan de basis van alle content. Die content krijgt vaste lengtes en een vaste vorm: trendverhaal, how-to verhaal, opiniestuk of interview.

De focus op kwaliteit

Een excellente onderneming zijn, betekent ook: uitmuntende content produceren. Daar staan we voor.

Een continue stroom aan online content

Online content – minimaal maandelijks – is de basis van thought leadership.

Efficiëntie in processen

Zonder efficiënte processen is content van hoge kwaliteit onmogelijk. Voor elke stap hanteren we een geformatteerd proces, aangepast aan jouw organisatie.

Voorspelbare kosten

Bij een fijne samenwerking horen voorspelbare kosten. En dat kan ook, met onze methode.

Meer weten? Neem contact op of laat ons contact met jou opnemen

Copyright © 2024 All Rights Reserved Design by Larotu
chevron-down